Content voor Ingelogde Gebruikers
Ons proces voor het
perfectioneren van jouw
circulaire projectinrichting!

Wij van OPNIEUW! maken circulaire projectinrichtingen met oog op sociale en ecologische winst.

Partner voor circulaire projectinrichtingen
Wij geven advies vanuit onze expertise
Voor elke projectinrichting een circulaire oplossing!

Wij van OPNIEUW! maken circulaire projectinrichtingen met oog op sociale en ecologische winst.

Bekijk hier onze
projecten die wij hebben
mogen afronden!

Wij hebben al veel projecten mogen afronden, bekijk onze referentie pagina om te zien wat wij voor jou kunnen betekenen!

Dit is hoe wij
circulair te werk gaan!

Vanuit onze klanten worden circulaire projecten aangevraagd, waarbij wij refurbished meubilair kunnen inzetten. Hoe gaat een project in zijn werk? Wij zorgen ervoor dat er een gefaseerd plan wordt opgemaakt om het project uit te voeren, beginnend bij fase 1. Wij werken hierbij aan een circulaire economie, waarin sociale en ecologische winst centraal staan.

Bekijk hier
ons stappenplan
Bekijk hier
ons stappenplan

In fase 1 kom je in gesprek met een van onze adviseurs. Tijdens dit gesprek wordt een inventarisatie gemaakt en een programma van eisen opgesteld, om te kijken wat de wensen en/ of behoeften zijn voor de ruimte(n). Eventueel bestaand meubilair dat al aanwezig is, kan een opknapbeurt krijgen door middel van revitalisatie. Daarnaast kunnen bestaande materialen hergebruikt worden voor ‘nieuw’ meubilair. Natuurlijk kan er ook worden ingericht met ons refurbished/ circulaire meubilair. Op deze manier werken we samen aan een circulaire inrichting!

Met de informatie uit de inventarisatie maken we een ontwerptekeningen, plattegronden en 3D indelingstekeningen. Hierbij wordt tevens een begroting opgesteld van het toegepaste meubilair en begeleidingswerkzaamheden. In alle ontwerpen wordt rekening gehouden met de laatst geldende kantoorinrichtingsnormen.

In fase 1 kom je in gesprek met een van onze adviseurs. Tijdens dit gesprek wordt een inventarisatie gemaakt en een programma van eisen opgesteld, om te kijken wat de wensen en/ of behoeften zijn voor de ruimte(n). Eventueel bestaand meubilair dat al aanwezig is, kan een opknapbeurt krijgen door middel van revitalisatie. Daarnaast kunnen bestaande materialen hergebruikt worden voor ‘nieuw’ meubilair. Natuurlijk kan er ook worden ingericht met ons refurbished/ circulaire meubilair. Op deze manier werken we samen aan een circulaire inrichting!

Met de informatie uit de inventarisatie maken we een ontwerptekeningen, plattegronden en 3D indelingstekeningen. Hierbij wordt tevens een begroting opgesteld van het toegepaste meubilair en begeleidingswerkzaamheden. In alle ontwerpen wordt rekening gehouden met de laatst geldende kantoorinrichtingsnormen.

Vanuit de inventarisatie in fase 1 wordt een conceptontwerp opgesteld. In fase 2 worden de ontwerptekeningen definitief gemaakt. Daarnaast worden de exacte inrichtingskosten opgesteld, de technische specificaties gemaakt, en de voorlopige planning opgesteld.

Vanuit de inventarisatie in fase 1 wordt een conceptontwerp opgesteld. In fase 2 worden de ontwerptekeningen definitief gemaakt. Daarnaast worden de exacte inrichtingskosten opgesteld, de technische specificaties gemaakt, en de voorlopige planning opgesteld.

Nadat het conceptontwerp definitief gemaakt is, volgt een vervolgafspraak met de opdrachtgever en de projectleider. Hierbij wordt het definitieve ontwerp besproken en ondertekend. Daarnaast wordt er een definitieve planning en een plan van aanpak opgesteld. Het is belangrijk dat eventuele risico’s besproken zijn, en hiervoor wordt dan ook een risico-analyse gemaakt met beperkende maatregelen.

Naast het gesprek worden er in fase 3 ook werktekeningen gemaakt, er wordt maatwerk uitgevoerd, standaard meubilair wordt ingekocht en ook de uitvoering, inhuizing en oplevering gebeurt in fase 3. Tijdens het inrichten wordt overal naar gekeken, zodat de inrichting perfect past bij jouw werkomgeving!

Nadat het conceptontwerp definitief gemaakt is, volgt een vervolgafspraak met de opdrachtgever en de projectleider. Hierbij wordt het definitieve ontwerp besproken en ondertekend. Daarnaast wordt er een definitieve planning en een plan van aanpak opgesteld. Het is belangrijk dat eventuele risico’s besproken zijn, en hiervoor wordt dan ook een risico-analyse gemaakt met beperkende maatregelen.

Naast het gesprek worden er in fase 3 ook werktekeningen gemaakt, er wordt maatwerk uitgevoerd, standaard meubilair wordt ingekocht en ook de uitvoering, inhuizing en oplevering gebeurt in fase 3. Tijdens het inrichten wordt overal naar gekeken, zodat de inrichting perfect past bij jouw werkomgeving!

Tijdens deze fase wordt al het werk voorbereid om van start te gaan. Er is een inventarisatie gemaakt van alle producten op voorraad en wat er nog gemaakt moet worden. Binnen onze circulaire en duurzame werkafdelingen wordt alles geproduceerd.

Het opleveren en installeren van de projectinrichting is de volgende stap in deze fase. Tijdens de installatie is er contact met de klant tot dat alles is geïnstalleerd op locatie.

Vanuit de inventarisatie in fase 1 wordt een conceptontwerp opgesteld. In fase 2 worden de ontwerptekeningen definitief gemaakt. Daarnaast worden de exacte inrichtingskosten opgesteld, de technische specificaties gemaakt, en de voorlopige planning opgesteld.

Een opdracht is pas afgerond als de opdrachtgever tevreden is en als zijn verwachtingen zijn uitgekomen. Als er tijdens het gebruik problemen of storingen ontstaan, staat onze serviceafdeling voor je klaar. Wij streven naar een optimale bereikbaarheid en snelle opvolging van jouw vragen. De binnendienstmedewerker is het eerste aanspreekpunt voor alle dagelijkse zaken. Deze medewerker is altijd aanwezig en kan direct de nodige acties in gang zetten.

Een opdracht is pas afgerond als de opdrachtgever tevreden is en als zijn verwachtingen zijn uitgekomen. Als er tijdens het gebruik problemen of storingen ontstaan, staat onze serviceafdeling voor je klaar. Wij streven naar een optimale bereikbaarheid en snelle opvolging van jouw vragen. De binnendienstmedewerker is het eerste aanspreekpunt voor alle dagelijkse zaken. Deze medewerker is altijd aanwezig en kan direct de nodige acties in gang zetten.

Totale inrichting
gerealiseerd!
Totale inrichting
gerealiseerd!
Wil jij ook een compleet
circulaire projectinrichting?

Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen? Neem dan nu contact met ons op!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Scroll naar boven
Zoeken